وبگاه اخبار جامع تکنولوژی و موبایل های هوشمند جهان

به وبگاه اخبار جامع تکنولوژی و موبایل های هوشمند جهان خوش آمدید.

معرفی و نقد اسپیکر بلوتوث تسکو TS 2361


این اسپیکر بی‌سیم با ظاهری جذاب که برایش در نظر گرفته شده می‌توانید در محیط های باز و در مهمانی‌ها و حتی در خلوت شما همراهی خوب به حساب بیاید.

در معرفی امروز به اسپیکری از تسکو می‌پردازیم که ظاهرش خیلی شبیه به اسپیکرهای برندهای مطرح در این حوزه است. این اسپیکر با نام TS 2361 شناخته می‌شود که در رنگ‌های طلایی و مشکی عرضه می‌شود.


اسپیکر بلوتوث تسکو TS 2361


این اسپیکر یکی از اسپیکرهای بدون سیم است که طراحی دایره‌ای شکل دارد. اسپیکر تسکو در یک طرف خودش تخت است تا بتوانید آن را روی میز یا هر سطح صاف دیگری قرار دهید و در این بخش لاستیکی نرم قرار گرفته تا سبب ثابت ماندن این اسپیکر روی این سطح صاف شود. در دو طرف اسپیکر دو بلندگو را می‌بینیم علاوه بر اینکه در یک سمت آن دو بلندگوی دیگر هم قرار گرفته که زیر فلزی سوراخ سوراخ قرار گرفته‌اند.



موضوعات: اسپیکر,
برچسب ها: اسپیکر بلوتوث تسکو TS 2361 ,
[ بازدید : 403 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

[ پنجشنبه 26 دی 1398 ] [ 23:08 ] [ Artin ]

[ ]

معرفی مختصر هندزفری بی‌سیم تسکو مدل ایرفون TH 5360


ایرفون نام محصولی از شرکت تسکو است که امروز می‌خواهیم در مورد آن صحبت کنیم. ایرفون یکی از جدیدترین محصولات عرضه شده توسط تسکو است که به کاربر امکان می‌دهد بدون سیم با گوشی یا هر گجتی که از بلوتوث پشتیبانی می‌کند ارتباط برقرار کند.

در جعبه این گوشی یک استوانه قرار دارد که در حقیقت کیس نگه دارنده هندزفری‌ها است. داخل این کیس دو هندزفری مشاهده می‌کنید که توانایی ارتباط بی‌سیم هم با گوشی و هم با یکدیگر را دارند. علاوه بر این در جعبه دستگاه 3 جفت سری پلاستیکی برای قرارگیری در سر هندزفری‌ها در نظر گرفته شده تا بتوانید آن‌ها را متناسب با گوش خودتان انتخاب کنید و یک کابل میکرو یو اس بی هم دیده می‌شود که می‌توانید هندزفری ها را با آن شارژ کنید.



موضوعات: هندزفری,
برچسب ها: هندزفری بی‌سیم تسکو مدل ایرفون TH 5360 , هندزفری بی‌سیم تسکو TH 5360 , true portable earbuds th 5360 ,
[ بازدید : 376 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

[ پنجشنبه 26 دی 1398 ] [ 23:07 ] [ Artin ]

[ ]

شرکت سنهایزر سرانجام از هدفون بی سیم و ساندبار جدید خود رونمایی کرد


شرکت سنهایزر در جریان برگزاری نمایشگاه IFA 2018 از محصولاتی مانند هدفون بی سیم پیشرفته و ساندبار حرفه‌ای رونمایی کرده که در طراحی هر دو محصول از آخرین تکنولوژی‌های روز استفاده شده است.

شرکت سنهایزر بیان کرده که هدفون بی سیم جدید اولین مدل در نسل جدید هدفون‌های Momentum است که به عنوان یکی از محصولات نمادین سنهایزر نیز شناخته خواهد شد. در درون هر ایرباد این هدفون بی سیم از یک درایور 7 میلی‌متری استفاده شده است که کوچک به نظر می‌رسد اما می‌توانند با کیفیت هرچه بیشتر در حد و اندازه استانداردهای سنهایزر عمل کنند که البته راه‌اندازی و طراحی چنین فناوری کار آسانی نیز نبوده است.



موضوعات: هدفون و هدست,
برچسب ها: Bluetooth , FIFA 2018 , Headphone , IFA , Sennheiser , soundbar ,
[ بازدید : 385 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

[ پنجشنبه 26 دی 1398 ] [ 23:03 ] [ Artin ]

[ ]

معرفی کوتاه اسپیکر تسکو مدل TS 2363


با معرفی اسپیکری از تسکو همراه شما هستیم که ظاهری کاملا متفاوت و اسپورت دارد در کنار اینکه امکانات متنوعی را برایتان به همراه می آورد.

اسپیکرها علاوه بر اینکه باید صدای خوبی داشته باشند در بخش ظاهری هم باید زیبا باشند تا کاربران را برای خرید جذب کنند. تسکو یکی از فعال‌ترین برندها در تولید اسپیکرهای قابل حمل است که تنوع زیادی در این بخش دارد که تا به حال چند مدل از آن‌ها را به شما معرفی کردیم اما اسپیکری که امروز قصد معرفی آن را داریم مدلی کاملا متفاوت است. طراحی ‌این اسپیکر تسکو، که TS 2363 نام دارد، شبیه به جلو پنجره خودروهای BMW است که طراحی‌ای کاملا متفاوت و اسپورت دارد.



موضوعات: اسپیکر,
برچسب ها: اسپیکر تسکو مدل TS 2363 , اسپیکر تسکو TS 2363 ,
[ بازدید : 374 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

[ پنجشنبه 26 دی 1398 ] [ 23:01 ] [ Artin ]

[ ]

بررسی شیائومی می 9 لایت؛ یک میان‌رده قدرتمند با تمرکز زیاد بر دوربین


شیائومی در ماه جولای سال جاری سری گوشی های دوربین محور CC9 را به عنوان بخشی از خانواده Mi معرفی کرد. با اینکه این گوشی ها در ابتدا به صورت انحصاری برای بازار چین معرفی شده بودند، اما دو مدل از آن ها با تغییر نام به بازارهای دیگر هم راه پیدا کردند. می سی سی 9 ای (Mi CC9e) با نام جدید می ای 3 (Mi A3) برای عرضه در بازارهای جهانی و تحت برنامه اندروید وان معرفی شد و گوشی دیگر هم می سی سی 9 (Mi CC9) بود که با نام می 9 لایت (Mi 9 Lite) معرفی شد و در این مقاله قصد داریم تا به بررسی اجمالی آن بپردازیم. این گوشی جذاب 319 یورویی که از تراشه اسنپدراگون 710 بهره می برد، جذابیت های خاصی دارد که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت.



موضوعات: موبایل,
برچسب ها: Xiaomi Mi 9 Lite , بررسی کوتاه شیائومی , شیائومی می 9 لایت , می 9 لایت ,
[ بازدید : 369 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

[ پنجشنبه 26 دی 1398 ] [ 22:59 ] [ Artin ]

[ ]

نقد و بررسی هدست واقعیت مجازی HTC Vive (بخش دوم)


تجربه‌ی واقعیت مجازی با HTC Vive


یکی از مهم‌ترین مشکلاتی که پیش از این برای هدست‌های واقعیت مجازی وجود داشت، تلقین حس تهوع به کاربر به دلیل تکان‌های ناگهانی ناشی از تجربه‌ی بازی‌های پرافت‌وخیز واقعیت مجازی بود. اچ‌تی‌سی به طور کامل به این ایراد واقف بوده و به همین دلیل سعی کرده این مسأله را در هدست خود به حداقل برساند. در تجربیاتی که کاربران از کار با HTC Vive داشتند، تعداد افرادی که دچار سرگیجه‌های ناشی از VR بودند، به مراتب کمتر از Oculus Rift گزارش شده‌است. همچنین این هدست حالت تهوع و موارد شدیدتر را نیز با موفقیت و به طور کامل از تجربه‌ی کاربری واقعیت مجازی حذف کرده‌است. به نظر می‌رسد فراهم کردن امکان حرکت کاربر در محیط واقعی، رمز موفقیت اچ‌تی‌سی در مقایسه با هدست‌هایی نظیر ریفت است که می‌بایست به صورت نشسته مورد استفاده قرار گیرند. این امر البته در پاره‌ای اوقات افراطی شده و عده‌ای از کاربران را به لحاظ فیزیکی بیش از حد خسته می‌کند. این شرایط تاحدی پیش رفته‌است که تعدادی از کاربران از حجم بالای انرژی مصرف‌شده در حین بازی با این هدست اظهار ناراحتی کرده و از بازی کردن با آن دست کشیده‌اند!



موضوعات: هدفون و هدست,
برچسب ها: Htc , HTC Vive , اچ تی سی , هدست واقعیت مجازی , هدست واقعیت مجازی اچ تی سی ,
[ بازدید : 405 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

[ پنجشنبه 26 دی 1398 ] [ 22:57 ] [ Artin ]

[ ]

نقد و بررسی هدست واقعیت مجازی HTC Vive (بخش اول)


با وجود اینکه هدست‌های Oculus Rift نخستین تجربه‌ی جدی واقعیت مجازی را در اختیار گیمرهای علاقمند قرار دادند، اما ایرادات و نواقص این محصول باعث شد که شرکت‌های دیگری نیز پا به عرصه‌ی ساخت هدست‌های واقعیت مجازی بگذارند و سودای فرمانروایی قلمروی واقعیت مجازی را در سر بپرورانند. یکی از این کمپانی‌ها، اچ‌تی‌سی بود که توانست با عرضه‌ی HTC Vive به رقیبی جدیدی برای Oculus Rift تبدیل شود و در بسیاری موارد نیز از آن پیشی بگیرد.

HTC Vive در نگاه اول بیش از هرچیز، به دستگاهی می‌ماند که از آینده آمده‌ است. طراحی این محصول بسیار جسورانه‌تر از رقبایی نظیر Oculus Rift انجام پذیرفته‌است تا حس پیشرفته بودن بیش از پیش در آن جلوه‌گر شود. همچنین علیرغم اینکه تقریباً تمامی المان‌های HTC Vive اعم از بدنه، اتصالات و کابل ها از پلاسیتکی فشرده و ضخیمی ساخته شده‌است، این محصول را به‌هیچ عنوان نمی‌توان یک هدست سنگین‌وزن به شمار آورد، چراکه وزن آن به صورت یکنواختی دورتادور سر پخش شده و بدین ترتیب فشار چندانی به کاربر وارد نمی‌کند.



موضوعات: هدفون و هدست,
برچسب ها: Htc , HTC Vive , اچ تی سی , هدست واقعیت مجازی , هدست واقعیت مجازی اچ تی سی ,
[ بازدید : 393 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

[ پنجشنبه 26 دی 1398 ] [ 22:56 ] [ Artin ]

[ ]

بررسی ویژگی‌های فنی هدفون ها


از لحاظ فیزیکی هدفون‌ها در چند حالت موجود اند که عبارتند از:

روی گوشی (On-Ear)، دورگوشی (Over-Ear)، توگوشی یا ایرفون (In-Ear or Earphone)، هدست (Headset)،گیره‌ای (Clip On)، پشت گردن (Neck Band) و هندزفری (Hands Free).

از لحاظ ارتباطی نیز دو نوع هدفون سیمی و هدفون بی سیم (با استفاده از بلوتوث یا دانگل وایرلس) تولید می‌شود. علاوه بر اینها مهمترین عامل تمایز در عملکرد هدفون‌ها ویژگی‌های فنی آنها است. وجود یا عدم وجود هر یک از این ویژگی‌ها باعث تفاوت در کیفیت صدای خروجی و قیمت هدفون می‌شود. برخی از این ویژگی‌های فنی به شرح زیر است:

نویز کنسلینگ (Noise Cancellation)؛ اسکن مداوم صدای محیط (نویز) توسط میکروفون و خنثی کردن آن با تولید یک نویز هم اندازه اما در جهت مخالف. هدفون های مجهز به نویز کنسلینگ بهترين گزینه براي استفاده در مكان های شلوغ و پر سر و صدا مانند کارگاه، هواپيما و قطار هستند.



موضوعات: هدفون و هدست,
برچسب ها: هدفون های داخل گوش , هدفون های وایرلس , هدفون های دور گوشی , هدفون های رو گوشی , هدفون های کاهنده نویز , بهترین هدفون ,
[ بازدید : 388 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

[ پنجشنبه 26 دی 1398 ] [ 22:53 ] [ Artin ]

[ ]

چگونه یک هدفون خوب انتخاب کنیم؟ (بخش دوم)


هدفون های دور گوشی


این هدفون ها اغلب صداها را با عمق و کیفیت بهتری پخش می‌کنند، به همین دلیل کاربر را قادر می‌سازند که جزییات صدا را راحت‌تر تشخیص دهد. هدفون هایی که دور گوش قرار می‌گیرند به دلیل نوع خاص طراحی خود کاربرد راحت‌تری نیز دارند. قیمت این هدفون ها از 100 دلار شروع می‌شود ولی هیچ محدودیتی ندارد. اوپو پی ام – 1 (Oppo PM-1) با قیمت 1099 دلار یکی از هدفون های دور گوش گران قیمت موجود در بازار محسوب می‌شود. پرداختن چنین بهایی برای خریدن یک هدفون شاید عقلانی به نظر نرسد اما هر محصولی کارایی خاص خود را دارد. اگر بتوانید مبلغی در حدود 200 تا 300 دلار را برای پرداخت یک هدفون دور گوشی هزینه کنید، می‌توانید محصولی را خریداری کنید که به ویژگی‌های پیشرفته‌ای نظیر کیفیت ساخت خوب، صدای عالی و قابلیت کاهش نویز فعال مجهز شده باشد.



موضوعات: هدفون و هدست,
برچسب ها: هدفون های داخل گوش , هدفون های وایرلس , هدفون های دور گوشی , هدفون های رو گوشی , هدفون های کاهنده نویز , بهترین هدفون ,
[ بازدید : 373 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

[ پنجشنبه 26 دی 1398 ] [ 22:51 ] [ Artin ]

[ ]

چگونه یک هدفون خوب انتخاب کنیم؟ (بخش اول)


یک هدفون، ویژگی‌هایی بیشتر از آن چه که شما در ظاهر آن می‌بینید، در خود دارد. به همین دلیل در این قسمت به شرح یک راهنمایی خلاصه در زمینه انتخاب و خریدن هدفون پرداخته‌ایم. کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با هدفون‌ ها علاوه بر این که در هنگام خرید به شما کمک می‌کند، یک محصول دارای ارزش اقتصادی بیشتر را در اختیار شما می‌گذارد.


هدفون های داخل گوش


این نوع از هدفون ها که بیشتر با نام ایرفون یا ایرباد شناخته می‌شوند، ارزان‌ترین راه انتشار صدا در گوشی شما محسوب می‌شوند. اگر اخیرا یک گوشی هوشمند یا MP3 پلیر خریده‌اید، به احتمال زیاد به همراه این محصول یکی از این هدفون ها را نیز دریافت کرده‌اید. ایرفون ها در داخل یا خارج از کانال گوش قرار می‌گیرند تا از این طریق بتوانند از ورود هوا به داخل گوش جلوگیری و صدا را با کیفیت بهتری پخش کنند.



موضوعات: هدفون و هدست,
برچسب ها: هدفون های داخل گوش , هدفون های وایرلس , هدفون های دور گوشی , هدفون های رو گوشی , هدفون های کاهنده نویز , بهترین هدفون ,
[ بازدید : 383 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

[ پنجشنبه 26 دی 1398 ] [ 22:49 ] [ Artin ]

[ ]

ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]