وبگاه اخبار جامع تکنولوژی و موبایل های هوشمند جهان

به وبگاه اخبار جامع تکنولوژی و موبایل های هوشمند جهان خوش آمدید.

چگونه یک هدفون خوب انتخاب کنیم؟ (بخش اول)


یک هدفون، ویژگی‌هایی بیشتر از آن چه که شما در ظاهر آن می‌بینید، در خود دارد. به همین دلیل در این قسمت به شرح یک راهنمایی خلاصه در زمینه انتخاب و خریدن هدفون پرداخته‌ایم. کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با هدفون‌ ها علاوه بر این که در هنگام خرید به شما کمک می‌کند، یک محصول دارای ارزش اقتصادی بیشتر را در اختیار شما می‌گذارد.


هدفون های داخل گوش


این نوع از هدفون ها که بیشتر با نام ایرفون یا ایرباد شناخته می‌شوند، ارزان‌ترین راه انتشار صدا در گوشی شما محسوب می‌شوند. اگر اخیرا یک گوشی هوشمند یا MP3 پلیر خریده‌اید، به احتمال زیاد به همراه این محصول یکی از این هدفون ها را نیز دریافت کرده‌اید. ایرفون ها در داخل یا خارج از کانال گوش قرار می‌گیرند تا از این طریق بتوانند از ورود هوا به داخل گوش جلوگیری و صدا را با کیفیت بهتری پخش کنند.

این هدفون ها در مقایسه با سایر هدفون های موجود در بازار انتخاب بهتری برای ورزشکاران محسوب می‌شود و علاوه بر این، می‌توانند حمل پذیری بهتری را در اختیار شما بگذارند. شما نمی‌توانید یک ایرفون را که کیفیت صدای خوبی داشته باشد با قیمت ارزانی خریداری کنید. ایرفون های ارزان قیمت صدای نامتعادلی دارند و محدودیت فقدان باس خود را با انتشار صداهای تند در فرکانس‌های متوسط و زیاد جبران می‌کنند. علی رغم این تفاسیر شما می‌توانید یک ایرفون خوب را به یک میکروفون و ابزارهای کنترلی دارای آرایش خطی مجهز شده باشد، با پرداخت بهای مناسبی خریداری کنید.


هدفون های رو گوشی


این نوع هدفون ها به دسته های مختلفی تقسیم می شوند و از کیفیت و قدرت صدای بالایی بر خوردارند.

این هدفون ها در ظاهر شبیه به هدفون هایی هستند که دور گوش قرار می‌گیرند، با این تفاوت که نحوه قرارگیری آن‌ها بر روی سر کاربر فرق دارد. هدفون های رو گوشی به جای این که با یک بالشتک نرم گوش شما را در بر بگیرند، یک عایق سبک را در اطراف گوش شما ایجاد می‌کنند، به همین دلیل قابلیت ایزوله سازی نویز در آن‌ها نسبت به هدفون های دور گوشی و داخل گوشی کمتر است. این مشخصه برخی از کاربران را نسبت به خریدن هدفون های رو گوشی منصرف می‌کند اما ویژگی‌های مثبتی را با خود به همراه دارد.

هدفون های رو گوشی به مراتب نسبت به هدفون های دور گوشی حمل پذیرتر هستند به همین دلیل محبوبیت بیشتری برای کاربرانی که سفر می‌کنند و به ورزش کردن علاقمند هستند، دارند. این هدفون ها برای استفاده در محیط‌های شهری بهتر هستند زیرا امکان شنیدن صدای ترافیک را نیز برای شما فراهم می‌کنند.



موضوعات: هدفون و هدست,
برچسب ها: هدفون های داخل گوش , هدفون های وایرلس , هدفون های دور گوشی , هدفون های رو گوشی , هدفون های کاهنده نویز , بهترین هدفون ,
[ بازدید : 385 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ پنجشنبه 26 دی 1398 ] [ 22:49 ] [ Artin ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]