وبگاه اخبار جامع تکنولوژی و موبایل های هوشمند جهان

به وبگاه اخبار جامع تکنولوژی و موبایل های هوشمند جهان خوش آمدید.

معرفی و نقد اسپیکر بلوتوث تسکو TS 2361


این اسپیکر بی‌سیم با ظاهری جذاب که برایش در نظر گرفته شده می‌توانید در محیط های باز و در مهمانی‌ها و حتی در خلوت شما همراهی خوب به حساب بیاید.

در معرفی امروز به اسپیکری از تسکو می‌پردازیم که ظاهرش خیلی شبیه به اسپیکرهای برندهای مطرح در این حوزه است. این اسپیکر با نام TS 2361 شناخته می‌شود که در رنگ‌های طلایی و مشکی عرضه می‌شود.


اسپیکر بلوتوث تسکو TS 2361


این اسپیکر یکی از اسپیکرهای بدون سیم است که طراحی دایره‌ای شکل دارد. اسپیکر تسکو در یک طرف خودش تخت است تا بتوانید آن را روی میز یا هر سطح صاف دیگری قرار دهید و در این بخش لاستیکی نرم قرار گرفته تا سبب ثابت ماندن این اسپیکر روی این سطح صاف شود. در دو طرف اسپیکر دو بلندگو را می‌بینیم علاوه بر اینکه در یک سمت آن دو بلندگوی دیگر هم قرار گرفته که زیر فلزی سوراخ سوراخ قرار گرفته‌اند.

در دو سمت این اسپیکر قلاب‌هایی آهنی در نظر گرفته شده؛ توسط بندی زیبا و با کیفیت که در جعبه دستگاه قرار داده شده می‌توانید این اسپیکر را از هر جایی آویزان کنید.

بالای اسیپکر کلیدهای کنترلی دیده می‌شوند که عبارت‌اند از کلید کم و زیاد کردن صدا، که توسط آن‌ها می‌توانید بین موزیک‌ها هم جا به جای شوید، کلید بلوتوث، کلید خاموش و روشن کردن، کلید نگه داشتن و پخش موزیک.

پشت اسپیکر درگاه‌هایی را مشاهده می‌کنید در شیاری قرار گرفته‌اند. این درگاه‌ها عبارت‌اند از AUX (برای اتصال به جک 3.5 میلی‌متری صدا)، درگاه USB (برای اتصال حافظه فلش)، درگاه کارت حافظه خارجی و درگاه شارژ که از میکرو یو اس بی پشتیبانی می‌کند.

از نظر ابعاد این اسپیکر نه خیلی بزرگ است و نه خیلی کوچک. وزنی در حدود 765 گرم برایش در نظر گرفته شده که برای اسپیکری قابل حمل خیلی زیاد نیست.

همان‌طور که گفتیم این اسپیکر از بلوتوث پشتیبانی می‌کند. پشتیبانی از بلوتوث نسخه 4.2 برای این اسپیکر در نظر گرفته شده که امکان اتصال به پخش کننده‌های موزیک که از بلوتوث پشتیبانی می‌کنند و همچنین گوشی‌های هوشمند را به کاربر می‌دهد. پشتیبانی از بلوتوث تا فاصله 10 متر در نظر گرفته شده که در عمل اگر فضا باز باشد و مانعی بین پخش کننده و اسپیکر نباشد بیشتر از 10 متر هم مشکلی با اتصال ندارید.

باتری‌ای که برای این اسپیکر در نظر گرفته شده از نوع لیتیوم پلیمر است که ظرفیتی برابر 1200 میلی‌آمپر ساعت را دارد و می‌توانید مدت زمانی حدود 5 ساعت را با آن به صورت بلوتوث موزیک پخش کنید.

در بخش کیفیت هم به خوبی می‌توان روی این اسپیکر حساب باز کرد. TS 2361 صدای خیلی بلندی دارد اما اگر بخواهید از صدای آن در نهایت بلندی بهره ببرید باید این نکته را در نظر داشته باشید که کیفیت افت می‌کند و صدا تیز می‌شود.

در مجموع این اسپیکر تسکو علاوه بر اینکه ظاهری جذاب دارد هم از نظر کیفیت در سطح بالایی قرار دارد و هم از نظر تعدد درگاه ارتباطی دست کاربر را باز می‌گذارد. از نظر کیفیت هم به خصوص در محیط‌هایی که باز هستند می‌توانید خیلی زیاد روی صدای بلند این اسپیکر حساب باز کنید.



موضوعات: اسپیکر,
برچسب ها: اسپیکر بلوتوث تسکو TS 2361 ,
[ بازدید : 407 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ پنجشنبه 26 دی 1398 ] [ 23:08 ] [ Artin ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]