وبگاه اخبار جامع تکنولوژی و موبایل های هوشمند جهان

به وبگاه اخبار جامع تکنولوژی و موبایل های هوشمند جهان خوش آمدید.

توصیه‌هایی به افراد مبتلا به “وسواس” در روزهای کرونایی


شیوع ویروس کرونا باعث ایجاد اضطراب در بسیاری از افراد می شود و این مختص افراد مبتلا به وسواس نیست اما این افراد ممکن است واکنش شدیدتری داشته باشند یا اضطراب بیشتری داشته باشند. به گزارش مجله زنده خبری و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ، اگر وسواس داریم باید …

توصیه‌هایی به افراد مبتلا به “وسواس” در روزهای کرونایی https://livemag.ir/2021/01/توصیه‌هایی-به-افراد-مبتلا-به-وسواس-در/ https://livemag.ir/2021/01/توصیه‌هایی-به-افراد-مبتلا-به-وسواس-در/#respond مجله زنده خبری Sat, 02 Jan 2021 13:46:47 0000 سلامت و تندرستی https://livemag.ir/2021/01/توصیه‌هایی-به-افراد-مبتلا-به-وسواس-در/ شیوع ویروس کرونا باعث ایجاد اضطراب در بسیاری از افراد می شود و این مختص افراد مبتلا به وسواس نیست اما این افراد ممکن است واکنش شدیدتری داشته باشند یا اضطراب بیشتری داشته باشند. به گزارش مجله زنده خبری و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ، اگر وسواس داریم باید …

شیوع ویروس کرونا باعث ایجاد اضطراب در بسیاری از افراد می شود و این مختص افراد مبتلا به وسواس نیست اما این افراد ممکن است واکنش شدیدتری داشته باشند یا اضطراب بیشتری داشته باشند.

به گزارش مجله زنده خبری و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ، اگر وسواس داریم باید بدانیم که تنها نیستیم. طبیعی است که همه سطح اضطراب را داشته باشید. با خود بگویید: “من ممکن است در این شرایط بسیار نگران و عادی باشم” یا “این واقعاً یک شرایط دشوار برای همه ما است.”

توجه کنید که آغاز “تمیز کردن و شستن” چیست؟

توجه کنید ، آیا ما برای انجام توصیه های پیشگیری شستشو می دهیم یا از شر افکار و اضطراب آزار دهنده خلاص می شویم؟

رفتار سالم توصیه شده را دنبال کنید ، نه بیشتر ، نه کمتر.

– سعی کنید هنگام رعایت توصیه های بهداشتی برای گفتن “کافی” به افکار وسواسی توجه نکنید

– اگر افکاری مانند “آیا من آن را درست انجام داده ام؟” “آیا شستن دستهای من کافی بود؟” بیایید سعی کنیم آنها را کنار بگذاریم.

– اخبار را فقط یک بار در روز از منابع معتبر دنبال کنید.

از جستجوی مکرر اخبار و خواندن درباره ویروس تاج اجتناب کنید.

خطر ویروس کرونا را بیش از حد ارزیابی نکنید.

اگرچه عفونت ویروس کرونا مشکل ساز است ، اما بسیاری از افراد مبتلا به این بیماری علائم خفیف تا متوسطی دارند.

“سعی کنید کمتر روی تاج و نگرانی های او تمرکز کنید و با چیزهای دیگر سرگرم شوید.”

– روی “اکنون” و “اینجا” تمرکز کنید. “حالا” و “اینجا” برای من خوب است.

– به طور مداوم به آنچه در آینده اتفاق خواهد افتاد فکر نکنید.

– عدم اطمینان را بپذیرید. ریشه اضطراب در ابهام است. ما نمی توانیم ویروس را ببینیم و نمی توانیم مطمئن باشیم که همه چیز ایمن است ، ما نمی توانیم همه چیز را کنترل کنیم.

اگر علائم مزاحم و مداوم است با پزشک ، روانشناس یا روانپزشک مشورت کنید ، اگرچه نمی توانیم عملکرد روزمره خود را حفظ کنیم ، حتی اگر از روشهای خودمراقبتی استفاده می کنیم. اکنون بسیاری از خدمات بهداشتی به صورت آنلاین و تلفنی در دسترس است.

انتهای پیام

https://livemag.ir/2021/01/توصیه‌هایی-به-افراد-مبتلا-به-وسواس-در/feed/ 0


[ بازدید : 194 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ يکشنبه 14 دی 1399 ] [ 2:40 ] [ Artin ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]