وبگاه اخبار جامع تکنولوژی و موبایل های هوشمند جهان

به وبگاه اخبار جامع تکنولوژی و موبایل های هوشمند جهان خوش آمدید.

نکاتی برای پیشبرد طرح گوره – جاسک با توجه به تغییر دولت


وزیر نفت در نامه ای به مدیرعامل شرکت ملی نفت ، ضمن استقبال از صادرات نفت مکران به دریا و تشکر از افراد درگیر در این پروژه ، توصیه هایی در مورد نحوه جلوگیری از تأخیر و تأخیر در گور جاسک ارائه کرد. تغییر پروژه. دولت به گزارش مجله زنده خبری ، متن نامه بیژن …

نکاتی برای پیشبرد طرح گوره – جاسک با توجه به تغییر دولت https://livemag.ir/2021/07/نکاتی-برای-پیشبرد-طرح-گوره-جاسک-با-توج/ https://livemag.ir/2021/07/نکاتی-برای-پیشبرد-طرح-گوره-جاسک-با-توج/#respond مجله زنده خبری Sat, 31 Jul 2021 15:48:42 0000 اقتصادی https://livemag.ir/2021/07/نکاتی-برای-پیشبرد-طرح-گوره-جاسک-با-توج/ وزیر نفت در نامه ای به مدیرعامل شرکت ملی نفت ، ضمن استقبال از صادرات نفت مکران به دریا و تشکر از افراد درگیر در این پروژه ، توصیه هایی در مورد نحوه جلوگیری از تأخیر و تأخیر در گور جاسک ارائه کرد. تغییر پروژه. دولت به گزارش مجله زنده خبری ، متن نامه بیژن …

وزیر نفت در نامه ای به مدیرعامل شرکت ملی نفت ، ضمن استقبال از صادرات نفت مکران به دریا و تشکر از افراد درگیر در این پروژه ، توصیه هایی در مورد نحوه جلوگیری از تأخیر و تأخیر در گور جاسک ارائه کرد. تغییر پروژه. دولت

به گزارش مجله زنده خبری ، متن نامه بیژن زنگنه به مسعود کرباسیان به شرح زیر است: آقای جمهوری مراسم را از روز پنجشنبه 1 تیرماه ، ضمن تبریک این موفقیت بزرگ به شما و همه همکاران شما در پروژه ، و تشکر مجدد از همه ، آغاز کرد. ادامه کار را ضروری می داند تا این پروژه در روند تغییر و تحول دولت به تصرف درآید. تأخیر نکنید ، به جنابعالی و همه همکاران مرتبط در موارد زیر توجه کنید:

1) مراحل FAC و PAC باید برای چهار پمپ که در یک پمپ خانه کار می کنند انجام شود.

2) تا پایان ماه سپتامبر ، باقی مانده سوراخ کننده های کلاس B و C در خط لوله ، پمپ خانه شماره 2 و سایر تاسیسات که توسط پیمانکاران تحت هدایت شرکت متن / شرکت نفت و گاز پارس منعقد شده است ، حذف می شود. در هر صورت ، طبق رویه های فعلی صنعت نفت ، خط لوله و تاسیسات خشکی برای بهره برداری به شرکت خط لوله تحویل داده می شود.

3) برای ماههای آگوست و سپتامبر ، با همکاری روابط بین الملل / نیکو ، نفت و گاز پارس ، پایانه ها ، اداره کل نظارت بر صادرات و شرکت ملی نفتکش باید به گونه ای برنامه ریزی شود که به طور متوسط ​​حداقل حداقل 5 میلیون بشکه نفت خام در ماه از پایانه مکران.

4) طبق برنامه ، نظارت مستمر باید تا پایان اکتبر انجام شود ، 1400 پروژه زیر به بهره برداری می رسد و در نتیجه ظرفیت صادرات آنها به 400000 بشکه در روز افزایش می یابد:

– راه اندازی چهار دستگاه پمپ در پمپ شماره چهار

– نصب و راه اندازی دومین توپ شناور (SPM)

– بهره برداری از دو مخزن ذخیره سازی در پایانه مکران (در دست ساخت پترو امید آسیا)

5) نظارت بر موارد دیگر ، طبق برنامه توافق شده ، تا پایان آوریل 1401 (مطابق متن پیوست ، امضا شده توسط مدیران مربوطه) ادامه یابد.

6) اتصال خط لوله گوره – جاسک به پالایشگاه بندرعباس برای مبادله عملیاتی ، همانطور که از ابتدا مورد توجه بود ، باید دوباره در دستور کار قرار گیرد و خط لوله ارتباطی برای بازگشت نفت طراحی شده و پس از مراحل لازم ، اجرا شود. .

7) علاوه بر موارد فوق ، بر اساس پیشنهاد دریافتی ، موضوع عرضه نفت خام برای پالایشگاه بندرعباس از پایانه مکران به جای هارک مورد بررسی قرار گرفت و تا ١٢ آگوست گزارش توجیه اقتصادی آن با کمک شرکت ملی نفتکش و مدیریت “شرکت پالایش و توزیع باید تهیه و ارائه شود.”

انتهای پیام

https://livemag.ir/2021/07/نکاتی-برای-پیشبرد-طرح-گوره-جاسک-با-توج/feed/ 0


[ بازدید : 96 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ شنبه 9 مرداد 1400 ] [ 20:43 ] [ Artin ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار نمای چوبی چوب نما مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]