وبگاه اخبار جامع تکنولوژی و موبایل های هوشمند جهان

به وبگاه اخبار جامع تکنولوژی و موبایل های هوشمند جهان خوش آمدید.

کفش ورزشی شیائومی ورژن 3 | Xiaomi Mijia Sneakers 3


  • حساس و دارای بالشتک ارتجاعی و راحت
  • بسیار نرم، کاسه میانی کامپوزیت، سازگاری بالا، دوندگی راحت
  • دارای قالب یکپارچه و کفی های راحت
  • پشتیبانی پایدار PU، کاهش آسیب های ورزشی
  • انعطاف و خمیدگی آسان، کف بدون لغزندگی
  • طراحی ستاره ای زیری برای کاهش وزن
  • سیستم قفل سازی به شکل سه بعدی
  • رنگ مشکی

بدون جعبه

The post کفش ورزشی شیائومی ورژن 3 | Xiaomi Mijia Sneakers 3 appeared first on .

کفش ورزشی شیائومی ورژن 3 | Xiaomi Mijia Sneakers 3 https://mimalls.ir/product/xiaomi-mijia-sneakers-3/ https://mimalls.ir/product/xiaomi-mijia-sneakers-3/#respond mimalls.admin Tue, 24 Aug 2021 08:31:40 0000 https://mimalls.ir/?post_type=product&p=8532

  • حساس و دارای بالشتک ارتجاعی و راحت
  • بسیار نرم، کاسه میانی کامپوزیت، سازگاری بالا، دوندگی راحت
  • دارای قالب یکپارچه و کفی های راحت
  • پشتیبانی پایدار PU، کاهش آسیب های ورزشی
  • انعطاف و خمیدگی آسان، کف بدون لغزندگی
  • طراحی ستاره ای زیری برای کاهش وزن
  • سیستم قفل سازی به شکل سه بعدی
  • رنگ مشکی

بدون جعبه

The post کفش ورزشی شیائومی ورژن 3 | Xiaomi Mijia Sneakers 3 appeared first on .

شاید مدت ها پیش، وقتی در مورد شیائومی صحبت می کردیم، ممکن بود فکرتان به سمت گوشی های هوشمند این شرکت می رفت.

اکنون محصولات شیائومی به همه جنبه های زندگی ما نفوذ کرده اند. در نیمه اول سال 2017، شیائومی اولین نسل کفش کتانی Mijia را روانه بازار کرد و در نیمه اول سال 2018، نسل دوم کفش کتانی Mijia راهی بازار شد. بنابراین تعجب آور نیست که ببینیم نسل سوم کفش ورزشی شیائومی Mijia 3 در نیمه دوم سال 2019 به ما راه می یابد.

همین اواخر، Mijia سرانجام اولین فروش کفش ورزشی Mijia 3 را آغاز کرد. شهرت خوب کفش ورزشی شیائومی Mijia 3 ما را امیدوار کرد برای بهترین. این بار هنوز قیمت نسل سوم 199 (29 دلار) است.

بنابراین، ما با یک محصول کاملا مقرون به صرفه روبرو هستیم. به هر حال، مدل نسل دوم 159 یوان (23 دلار) قیمت داشت.

بسته بندی و طراحی کفش ورزشی شیائومی Mijia 3

بسته بندی کفش های ورزشی Mijia 3 از سبک بسته بندی مینیمالیستی ثابت شیائومی پیروی می کند. برخلاف جعبه کفش سنتی، بسته بندی این کفش ورزشی تقریباً تغییری ندارد. با این تفاوت که پارامترهای مربوطه و اندازه کفش در کنار آن چسبانده می شوند.

پس از باز کردن بسته بندی، می توان کفش های ورزشی Mijia 3 را مشاهده کرد. این کفش در سه رنگ وجود دارد: سیاه تیره، قرمز سیاه و خاکستری روشن.

کفش های کتانی شیائومی Mijia 3

از نظر ظاهری، کفش ورزشی شیائومی Mijia 3 در واقع تفاوت چندانی با نسل دوم در ابتدا ندارند. اما اگر به دقت نگاه کنید، متوجه خواهید شد که هنوز جنبه هایی مانند سیستم قفل استخوان ماهی، سپر ریشه کفش، دهانه کف و خود کف آن به روز شده است.

پاشنه کفش آن قطعا تعادل خوبی دارد. سطح پشتیبانی بزرگتر است. ثبات و عملکرد پشتیبانی در ورزش بیشتر افزایش می یابد. سگک کفش دارای یک نوار بازتابنده استاندارد هرمی شکل است. و نور شب روشن خواهد شد. این اثر هشدار دهنده انعکاسی خوبی دارد.

کفش ورزشی شیائومی Mijia 3 بررسی تصویر 2

زیره لاستیکی الگوی توخالی به شکل ستاره هنگام راه رفتن در جاده لغزنده دارای قدرت بسیار محکم است. سطح زمین کلی کف بیشتر افزایش می یابد. هنگام پرش، تمام قسمت های پا متعادل ترند.

کفش ورزشی شیائومی Mijia 3 بررسی تصویر 3

کفش ورزشی شیائومی Mijia 3 دارای مواد بازتابنده هستند و نوارهای بازتابنده در قسمت عقب ریشه کفش نیز دیده می شود. ایمنی در شب بسیار افزایش یافته است.

Xiaomi Mijia Sneakers 3 بررسی تصویر 4

قسمت داخلی کفش ورزشی شیائومی Mijia 3 دارای برچسب با کد استاندارد بین المللی است. کفی مطابق را بیرون بیاورید. می بینید که زیره با دوخت درمان می شود. بزرگترین مزیت این امر این است که از سهولت باز شدن کفش جلوگیری می کند.

Xiaomi Mijia Sneakers 3 بررسی تصویر 5

کفش ورزشی شیائومی Mijia 3 از محبوب ترین و پیشرفته ترین فن آوری پرواز بافندگی یکپارچه در حال حاضر استفاده شده است. قسمت بالایی کل جفت کفش ها از چند ماده ترکیبی به طور هم زمان ساخته شده است. تنفس قسمت فوقانی بسیار ایده آل است و راحتی آن نیز بهتر است.

منحصر به فرد ترین سیستم قفل استخوان ماهی کفش های ورزشی Mijia با زیبایی بیشتری در کفش های Mi 3 بهبود یافته است. “استخوان ماهی” به طور یکپارچه از دو طرف کف تشکیل شده است مانند یک جفت دست است که قوس پا را محکم نگه می دارد. ضمن اطمینان از راحتی حرکت پا ، این اطمینان را می دهد که کفش “کنار می لغزد” و پاها به سمت بالا کشیده نمی شوند.

Xiaomi Mijia Sneakers 3 بررسی تصویر 6

جنس کفی کفش ورزشی شیائومی Mijia 3

کفی از مش ساخته شده است و از مواد کامپوزیت بافته شده و دارای تنفس خوبی است. این نرم و راحت است و برای ورزش طولانی مدت مناسب است. به عبارت دیگر، سیستم آشنایی قفل استخوان ماهی بیشتر ارتقا یافته است.

پنج استخوان ماهیچه ای شکل سه بعدی چپ و راست قالب TPU توسط کف متصل شده و به سمت بالا رانده می شوند. و قسمت فوقانی توسط توری قفل می شود و یک پشتیبانی 360 درجه از پایین به سطح پایدار ایجاد می کند. تعادل ضد پیچشی مضاعف ایجاد می کند. و کفش را با صحنه های ورزشی سازگارتر می کند.

کفش های کتانی شیائومی Mijia 3 بررسی تصویر 7

چشم نوازترین عنصر طراحی این کفش هنوز در قسمت پاشنه کفش ، آرم Mijia و طراحی پاشنه تکنولوژی ساده است که باعث می شود در نگاه اول آن را دوست داشته باشیم! این طرح به طور رسمی ترازنامه آغوش TPU نامیده می شود که می تواند فشار فرود را بهتر کاهش دهد و از قدم ها محافظت کند.

Xiaomi Mijia Sneakers 3 بررسی تصویر 8

کفش کلی از طراحی خطوط سیال دقیقاً پیروی می کند و بسیار قابل تشخیص به نظر می رسد. این شرکت آن را یک رویه مگس بافته شده کاملاً سه بعدی تمام لاستیک می نامد.

Xiaomi Mijia Sneakers 3 نقد و بررسی تصویر 9

جنس پارچه کفش ورزشی شیائومی Mijia 3

پارچه کفش ها با فناوری قلاب بافی ساخته شده است. پارچه خاکستری و طرح فوقانی آبی تیره بسیار شیک و پویا به نظر می رسند. مزیت این نوع پارچه فوقانی این است که به خصوص در تابستان تنفس می کند و احساس نمی کند پای شما را پوشانده است. اما به طور نسبی ، کفش های پارچه ای بیشتر مستعد لک هستند.

زیره به سبک بسیار قوسی شکل و با استفاده از مواد ETPU طراحی شده است که سبک تر و عملکرد بالشتکی بهتری دارد.

Xiaomi Mijia Sneakers 3 بررسی تصویر 10

برای جذب پویا انرژی در داخل کفش از یک لایه پشتیبانی کننده ترشح بالشتک PU استفاده می شود. که آسیب زانو را تا حد زیادی کاهش می دهد.

Xiaomi Mijia Sneakers 3 بررسی تصویر 11

نظر ما درباره کفش ورزشی شیائومی Mijia 3 چیست؟

در مورد تجربه پوشیدن، باید چند ویژگی را ذکر کنیم. اول، کفش بسیار جمع و جور طراحی شده است. به خوبی روی پا قرار می گیرد و بیشتر برای دویدن مناسب است.

دوم، در قسمت پشتیبانی از پا، به لطف طراحی بالشتک PU، پس از قسمت فوقانی پا، احساس خواهید کرد که در کل بسیار راحت است. چه پیاده روی باشد چه دویدن ، بسیار راحت است.

Xiaomi Mijia Sneakers 3 بررسی تصویر 12

به طور کلی، کفش ورزشی شیائومی Mijia 3، چه طراحی باشد و چه تجربه پیاده روی، با برخی از نسخه های پیشرفته همراه است که باعث می شود به دنبال تعویض کفش های خود باشیم. قیمت همیشه از خط مقرون به صرفه فوق العاده بالا شیائومی پیروی کرده است.

قیمت قابل مقایسه با کیفیت تولید کنندگان ردیف اول 1000 یوان است که اغراق آمیز نیست. این کفش ورزشی نه تنها برای دویدن و تناسب اندام مناسب است. بلکه حتی اگر معمولاً از آن به عنوان کفش مسافرتی روزانه استفاده شود. ارزش فوق العاده بالای آن نیز با انواع لباس های ورزشی همه کاره است.

Xiaomi Mijia Sneakers 3 بررسی تصویر 13

نتیجه گیری

در مقایسه با کار قبلی، کفش ورزشی شیائومی Mijia 3 پیشرفت های زیادی را در ساخت فرآیند از جمله زیره یکپارچه 6in1 Uni-Moulding، طرح ترازو کاملاً سه بعدی مگس بافته شده فوقانی، دو لایه ضد پیچش TPU، ابر پاپ کورن اضافه کرده است.

گلوله در پایین بالشتک سازی نیروی رایگان در پشت، به علاوه 10 سیستم قفل شدن استخوان ماهی سه بعدی. بنابراین هنگام ورزش پاهای شما می تواند عمل گرا باشد. اگر نمره از 10 باشد ، ما حاضریم 8.5 امتیاز به آن بدهیم.

Xiaomi Mijia Sneakers 3 بررسی تصویر 14

در واقع، این احساس می شود که به خوبی در ردپاها پیچیده شده است. و احساس خوبی روی زمین دارد، که ضربات بهتر و عملکرد بهتر گرفتن ضربه را تضمین می کند. پرش، آهسته دویدن، بسکتبال، بدمینتون، عملکرد بسیار خوبی را ارائه می دهد.

عملکرد ارزش خرید کفش های ورزشی با این قیمت را دارد. از نظر جزئیات ، بازتاب تمام زاویه برای دویدن در شب مناسب است. به زودی ، ما با یک کفش کتانی با کیفیت ، بهترین عملکرد و عالی روبرو هستیم که قیمت آن بسیار کم است.

The post کفش ورزشی شیائومی ورژن 3 | Xiaomi Mijia Sneakers 3 appeared first on .

https://mimalls.ir/product/xiaomi-mijia-sneakers-3/feed/ 0

منبع :فروشگاه اینترنتی می مالز
[ بازدید : 141 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ جمعه 12 شهريور 1400 ] [ 22:28 ] [ Artin ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]