وبگاه اخبار جامع تکنولوژی و موبایل های هوشمند جهان

به وبگاه اخبار جامع تکنولوژی و موبایل های هوشمند جهان خوش آمدید.

اختلافات مدیریت اداری و مدیریت کالبدی مهم ترین مشکل شهر ری


معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران با حضور در جلسه علنی شهرداری منطقه 20 ، با شهروندان این منطقه گفتگو کرد و مشکلات آنها در زمینه شهرسازی را مورد بحث و بررسی قرار داد. به گزارش مجله زنده خبری ، عبدالرضا گلپایگانی با اشاره به جلسه ای که با حضور فرهاد افشار شهردار منطقه 20 …

اختلافات مدیریت اداری و مدیریت کالبدی مهم ترین مشکل شهر ری https://livemag.ir/2021/08/اختلافات-مدیریت-اداری-و-مدیریت-کالبدی/ https://livemag.ir/2021/08/اختلافات-مدیریت-اداری-و-مدیریت-کالبدی/#respond مجله زنده خبری Tue, 31 Aug 2021 11:07:42 0000 اجتماعی https://livemag.ir/2021/08/اختلافات-مدیریت-اداری-و-مدیریت-کالبدی/ معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران با حضور در جلسه علنی شهرداری منطقه 20 ، با شهروندان این منطقه گفتگو کرد و مشکلات آنها در زمینه شهرسازی را مورد بحث و بررسی قرار داد. به گزارش مجله زنده خبری ، عبدالرضا گلپایگانی با اشاره به جلسه ای که با حضور فرهاد افشار شهردار منطقه 20 …

اختلافات بین مدیریت اداری و فیزیکی مهمترین مسائل شهر ری است

معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران با حضور در جلسه علنی شهرداری منطقه 20 ، با شهروندان این منطقه گفتگو کرد و مشکلات آنها در زمینه شهرسازی را مورد بحث و بررسی قرار داد.

به گزارش مجله زنده خبری ، عبدالرضا گلپایگانی با اشاره به جلسه ای که با حضور فرهاد افشار شهردار منطقه 20 و معاون شهرسازی و معماری و مدیران کل مربوطه برگزار شد ، گفت: منطقه 20 جنوبی ترین منطقه شهرداری پایتخت است. به همین دلیل ، دخالت موضوع محرمانه بودن تهران و شهر ری و اختلافات بین شهرداری تهران و استان ری از مهمترین مشکلات این منطقه است.
وی ادامه داد: اختلافاتی که بین شهرداری تهران و استان ری وجود دارد باعث ایجاد شکاف در حاکمیت قسمت جنوبی پایتخت شده است که به هیچ وجه به نفع شهر تهران و شهر نیست. دلیل این تفاوتها تداخلی است که بین مدیریت فیزیکی شهر وجود دارد ، یعنی. شهرداری تهران و دولت سیاسی ، یعنی منطقه و استان ری ، اگرچه استان و منطقه تحت قوانین مربوطه عمل می کنند و شهرداری تهران به قوانین مربوط به حکمرانی فیزیکی اشاره می کند. برنامه های جامع و مفصلی و یک برنامه راهبردی وجود دارد ، اما ادامه این درگیری ها از جهات مختلف برای شهرها خطرناک است و حل این اختلاف یکی از وظایف دولت است ، اما سالهاست که همچنان حل نشده باقی مانده است.
معاون شهرسازی و معماری شهردار تهران افزود: علی رغم اهمیت نگاه سیستماتیک به مدیریت شهر و تصمیم گیری بر اساس یادگیری و برنامه ریزی عاقلانه ، حضور در محل و رفع برخی ابهامات در مناطق و شنیدن مشکلات شهر و شهروندان بسیار مهم هستند. “گفتگوی مستقیم در موضوعات تخصصی شهرسازی و معماری با ساکنان شهر در شناسایی مشکلات اصلی و اساسی مناطق مفید خواهد بود. این دانش همراه با آموزش دقیق کارشناسی ، ضریب صحیح تصمیم گیری مدیریت را افزایش می دهد.
گالپایگانی با اشاره به بافت اجتماعی ویژه شهر ری گفت: با توجه به سابقه و قدمت شهر و وجود اماکن و عناصر با ارزش تاریخی و مذهبی از جمله حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) ، منطقه نیاز به توجه ویژه در زمینه برنامه ریزی شهری دارد و معماری وجود دارد و مشکلات موجود باید دائماً با نظارت در محل و مطابق قوانین و مقررات حل شود.
وی افزود: در این جلسه به موارد مطرح شده از سوی شهروندان پرداختیم و با مساعدت شهردار منطقه ، راه حل های قانونی برخی از این موضوعات را ارائه کردیم تا تعدادی از موارد باز شود.

انتهای پیام

https://livemag.ir/2021/08/اختلافات-مدیریت-اداری-و-مدیریت-کالبدی/feed/ 0


[ بازدید : 121 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ شنبه 13 شهريور 1400 ] [ 3:22 ] [ Artin ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]