وبگاه اخبار جامع تکنولوژی و موبایل های هوشمند جهان

به وبگاه اخبار جامع تکنولوژی و موبایل های هوشمند جهان خوش آمدید.

شرکت سنهایزر سرانجام از هدفون بی سیم و ساندبار جدید خود رونمایی کرد


شرکت سنهایزر در جریان برگزاری نمایشگاه IFA 2018 از محصولاتی مانند هدفون بی سیم پیشرفته و ساندبار حرفه‌ای رونمایی کرده که در طراحی هر دو محصول از آخرین تکنولوژی‌های روز استفاده شده است.

شرکت سنهایزر بیان کرده که هدفون بی سیم جدید اولین مدل در نسل جدید هدفون‌های Momentum است که به عنوان یکی از محصولات نمادین سنهایزر نیز شناخته خواهد شد. در درون هر ایرباد این هدفون بی سیم از یک درایور 7 میلی‌متری استفاده شده است که کوچک به نظر می‌رسد اما می‌توانند با کیفیت هرچه بیشتر در حد و اندازه استانداردهای سنهایزر عمل کنند که البته راه‌اندازی و طراحی چنین فناوری کار آسانی نیز نبوده است.

به بیانی دیگر علاقه‌مندان و صاحبان آتی این دستاورد می‌توانند صدایی بسیار واضح و شفاف را از طریق بلوتوث با استفاده از ایربادها دریافت کنند. در نهایت نیز باید بگوییم که سنهایزر در این مدل از هدفون‌های خود توانسته است، قابلیت پشتیبانی از دستیارهای هوشمند اپل و گوگل یعنی سیری و گوگل اسیسنت را فراهم آورد. اما باید توجه داشته باشید این دستیارها در صورت اتصال به گوشی‌های هوشمند کار خواهند کرد. پس اگر از کاربران گوشی‌های اندرویدی و یا همچنین یکی از دارندگان گوشی‌های اپل هستید، در استفاده از این فناوری‌ها مشکلی نخواهید داشت.

علاوه بر ایربادهای معرفی شده، سنهایزر از دیگر دستاورد صوتی خود در جریان ایفا 2018، رونمایی کرد. درواقع با این معرفی سنهایزر نیز گامی در جهتی ورود به دنیای تولید لوازم خانگی صوتی برداشته است. در این راستا، این شرکت آلمانی محصول جدیدی به نام AMBEO Soundbar (ساندبار AMBEO) را در برلین معرفی نموده که صدای سه بعدی با کیفیت و باورنکردنی را پخش خواهد کرد. سنهایزر در این باره می‌گوید کلمات نمی‌توانند حق مطلب را درباره ساندبار AMBEO بیان کنند؛ چراکه حتما باید استفاده از آن را تجربه کنید تا درک درستی از کیفیت صدای فراگیر 5.1.4 که از این ساندبار جدید پخش خواهد شد، داشته باشید. موردی که در این ساندبار جدید دور از تصور بوده این است که تمام امکانات در داخل یک یونیت واحد قرار دارد.

از طرف دیگر اسپیکرهای اضافی با این ساندربار عرضه نخواهد شد و همه اسپیکرها در درون این دستگاه تعیبیه شده‌اند. درواقع تکنولوژی بکار رفته در این ساندبار به مانند چیدمان چهار اسپیکر در اطراف اتاق عمل خواهد کرد. البته توجه داشته باشید این ساندبار به دلیل اینکه اسپیکرهای زیادی را در خود جای داده است اندکی نسبت به سایر نمونه‌های موجود در بازار بزرگ‌تر به نظر می‌رسد. در حقیقت در این ساندبار از 13 اسپیکر استفاده شده است و می‌تواند به راحتی صدای 360 درجه را نیز تولید نماید. علاوه بر این‌ها ساندبار AMBEO از تکنولوژی مجازی‌سازی Fraunhofer بهره می‌برد که اجازه خواهد داد این محصول صدای HiFi دلچسبی را ارائه دهد. در مورد قیمت AMBEO نیز باید بگوییم که سنهایزر هنوز قیمتی برای این ساندبار بیان نکرده است. با این حال انتظار می‌رود که این دستاورد جدید اوایل سال میلادی 2019 (زمستان 97) وارد بازار شد.



موضوعات: هدفون و هدست,
برچسب ها: Bluetooth , FIFA 2018 , Headphone , IFA , Sennheiser , soundbar ,
[ بازدید : 386 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ پنجشنبه 26 دی 1398 ] [ 23:03 ] [ Artin ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]