وبگاه اخبار جامع تکنولوژی و موبایل های هوشمند جهان

به وبگاه اخبار جامع تکنولوژی و موبایل های هوشمند جهان خوش آمدید.

زنان باردار واکسن سینوفارم تزریق کنند


مجله زنده خبری / لرستان یک متخصص زنان و زایمان گفت: “سازمان بهداشت جهانی توصیه می کند واکسن تاج سینوفارم در زنان باردار استفاده شود ، زیرا مزایای واکسیناسیون برای زنان باردار بیشتر از خطرات احتمالی بیماری است و قبل از واکسیناسیون آزمایش بارداری توصیه نمی شود.” مریم حیدری بیرانوان در گفت وگو با مجله …

زنان باردار واکسن سینوفارم تزریق کنند https://livemag.ir/2021/09/زنان-باردار-واکسن-سینوفارم-تزریق-کنند/ https://livemag.ir/2021/09/زنان-باردار-واکسن-سینوفارم-تزریق-کنند/#respond مجله زنده خبری Wed, 08 Sep 2021 12:19:46 0000 سلامت و تندرستی https://livemag.ir/2021/09/زنان-باردار-واکسن-سینوفارم-تزریق-کنند/ مجله زنده خبری / لرستان یک متخصص زنان و زایمان گفت: “سازمان بهداشت جهانی توصیه می کند واکسن تاج سینوفارم در زنان باردار استفاده شود ، زیرا مزایای واکسیناسیون برای زنان باردار بیشتر از خطرات احتمالی بیماری است و قبل از واکسیناسیون آزمایش بارداری توصیه نمی شود.” مریم حیدری بیرانوان در گفت وگو با مجله …

مجله زنده خبری / لرستان یک متخصص زنان و زایمان گفت: “سازمان بهداشت جهانی توصیه می کند واکسن تاج سینوفارم در زنان باردار استفاده شود ، زیرا مزایای واکسیناسیون برای زنان باردار بیشتر از خطرات احتمالی بیماری است و قبل از واکسیناسیون آزمایش بارداری توصیه نمی شود.”

مریم حیدری بیرانوان در گفت وگو با مجله زنده خبری ، اظهار کرد: از ابتدای شیوع بیماری کووید ، 19 مطالعه روی زنان باردار نشان داده است که اگرچه علائم این بیماری و مرگ و میر مشابه زنان غیر باردار است ، اما این افراد در معرض خطر بیشتری قرار دارند. بستری شدن در بخش مراقبت های ویژه “

وی ادامه داد: کووید در مادران می تواند باعث زایمان زودرس ، مرده زایی ، اختلال در عملکرد اندام های حیاتی ، افزایش ضربان قلب و ناراحتی جنین ، پارگی زودرس مثانه ، افزایش دفعات سزارین و مرگ آنها شود.

حیدری گفت: با توسعه واکسن ها و شروع جهانی واکسیناسیون در زمستان 1999 ، امیدهای زیادی برای نجات جان بیشتر و کاهش آثار شدید بیماری در همه جمعیت ایجاد شده است ، اما به دلیل استفاده فوری از این واکسن ها و فقدان اطلاعات بالینی. “و تأثیرات آن بر بارداری و جنین آنها مبهم است.

این متخصص زنان و زایمان خاطرنشان کرد: واکسن Astraznka و Sputnikov بخشی از واکسنی بودند که حاوی ناقل ویروسی بود. این واکسن در تمام سه ماهه بارداری مورد آزمایش قرار گرفت و هیچگونه عوارض جانبی یا عوارض جانبی مرتبط با بارداری از جمله عوارض جانبی نامطلوب روی نوزاد را نشان نداد.

وی افزود: تا به امروز هیچ مطالعه بالینی در مورد اثربخشی این واکسن ها و عوارض جانبی آنها در زنان باردار منتشر نشده است.

حیدری ادامه داد: گروه دیگری از واکسن ها مانند Sinofarm ، Sinovac و Bharat از فناوری واکسن حاوی ویروس غیرفعال استفاده می کنند و واکسن های مشابه مانند واکسن هپاتیت B و کزاز عوارضی برای زنان باردار ندارند.

وی گفت: “سازمان بهداشت جهانی توصیه می کند که Corona Sinofarm در زنان باردار استفاده شود زیرا مزایای واکسیناسیون برای زنان باردار بیشتر از خطرات احتمالی بیماری است و آزمایش بارداری قبل از واکسیناسیون توصیه نمی شود.”

وی گفت: “تا کنون بیش از 100000 زن باردار در ایالات متحده ، اروپا و برخی از کشورهای آسیایی با انواع واکسن های بیماری عروق کرونا واکسینه شده اند و هیچ عارضه جانبی خاصی بر سلامت آنها و فرزندان آنها مشاهده نشده است.”

حیدری خاطرنشان می کند که تعداد کمی از مطالعات منتشر شده نشان داده اند که آنتی بادی های ضد ویروسی علیه Covid-19 در سرم بند ناف نوزادان و مادران یافت می شود و این نشان می دهد که واکسن ها می توانند با انتقال آنتی بادی ها از جفت به جنین نوزادان را در برابر بیماری محافظت کنند. وی گفت: “گزارش ها همچنین نشان می دهد که واکسن در سینه مادرانی وجود دارد که علیه ویروس کووید -19 واکسینه شده اند و این ممکن است به حفظ سلامت نوزادان کمک کند.”

این متخصص زنان و زایمان گفت: اخیراً وزارت بهداشت بخشنامه ای مبنی بر دستورالعمل تزریق واکسن موجود در ایران به زنان باردار و شیرده صادر کرد که بر اساس این دستورالعمل واکسن سینوفرم در زنان باردار با شرایط خاص پس از هفته دوازدهم بارداری و پس از اخذ رضایت. “این امر می تواند توسط مادر و توصیه های لازم انجام شود.

وی گفت: “اگرچه اکثر واکسن ها علیه کووید -19 بی خطر هستند ، اما در همه واکسن ها حداقل عوارض جانبی وجود دارد.” آنها باعث واکنش های آلرژیک می شوند.

حیدری گفت: نتایج آزمایشات بالینی نشان می دهد که زنان باردار پس از واکسیناسیون عوارض جانبی مختلفی را در افراد غیر باردار نشان ندادند.

این متخصص زنان و زایمان تأکید کرد: علاوه بر واکسیناسیون در دوران بارداری ، هنوز از پروتکل های بهداشتی مانند پوشیدن ماسک ، حفظ فاصله فیزیکی ، شستن دست ها ، رعایت بهداشت تنفس و سرفه ، اجتناب از ازدحام و کمبود مکان در کنار افراد زیاد و تامین تهویه مناسب پیروی کنید. خیلی مهم است.

انتهای پیام

https://livemag.ir/2021/09/زنان-باردار-واکسن-سینوفارم-تزریق-کنند/feed/ 0


[ بازدید : 126 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ شنبه 20 شهريور 1400 ] [ 3:36 ] [ Artin ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]