وبگاه اخبار جامع تکنولوژی و موبایل های هوشمند جهان

به وبگاه اخبار جامع تکنولوژی و موبایل های هوشمند جهان خوش آمدید.

میراث ایران و عطرهایش در اکسپو دبی


معاون گردشگری با تشریح طرح و فضای غرفه گردشگران ایرانی در اکسپوی دبی 2020 ، از ایجاد فضایی 360 درجه برای کاخ ها و اماکن تاریخی ایران در غرفه با استفاده از عطرهای یادآور این فضاها و اجرای فرنگ خبر داد. سیستم شهری به گزارش مجله زنده خبری ، با اشاره به روابط عمومی معاون …

میراث ایران و عطرهایش در اکسپو دبی https://livemag.ir/2021/09/میراث-ایران-و-عطرهایش-در-اکسپو-دبی/ https://livemag.ir/2021/09/میراث-ایران-و-عطرهایش-در-اکسپو-دبی/#respond مجله زنده خبری Wed, 08 Sep 2021 13:35:33 0000 فرهنگ و هنر https://livemag.ir/2021/09/میراث-ایران-و-عطرهایش-در-اکسپو-دبی/ معاون گردشگری با تشریح طرح و فضای غرفه گردشگران ایرانی در اکسپوی دبی 2020 ، از ایجاد فضایی 360 درجه برای کاخ ها و اماکن تاریخی ایران در غرفه با استفاده از عطرهای یادآور این فضاها و اجرای فرنگ خبر داد. سیستم شهری به گزارش مجله زنده خبری ، با اشاره به روابط عمومی معاون …

معاون گردشگری با تشریح طرح و فضای غرفه گردشگران ایرانی در اکسپوی دبی 2020 ، از ایجاد فضایی 360 درجه برای کاخ ها و اماکن تاریخی ایران در غرفه با استفاده از عطرهای یادآور این فضاها و اجرای فرنگ خبر داد. سیستم شهری

به گزارش مجله زنده خبری ، با اشاره به روابط عمومی معاون وزیر گردشگری ، ولی تیموری در وبینار با مدیران کل و معاونان گردشگری استانهای کشور که با حضور شرکت مادر توسعه گردشگری ایران به عنوان میزبان ، برای هماهنگی نهایی برنامه ها و قرار دادن در ساختار کلی اکسپوی دبی 2021 ، اعلام کرد: غرفه جمهوری اسلامی ایران در مساحت بیش از دو هزار متر مربع شامل 9 بخش یا بلوک است. قسمت اول بلوک شماره یک محل ورود و دریافت ویزای مجازی برای ایران و همچنین قسمتی است که اطلاعاتی در مورد غرفه ایران ، مانند نقشه ها ، نقشه ها و غیره ، و سپس بلوک وی غرفه گردشگری در مساحت 57 متر مربع واقع شده است که در واقع اولین بلوک است و این ورودی غرفه های دیگر است و بازدیدکنندگان برای دیدن دیگر قسمت های غرفه ایران باید از بلوک گردشگری وارد شوند.

وی با تاکید بر هماهنگی و مدیریت برنامه ها بر اساس شعار واحد نمایشگاه اکسپو با عنوان “اتصال ذهن ها و ایجاد آینده” ، گفت: آینده.

تیموری خاطرنشان کرد که 198 کشور شرکت کننده در این رویداد مهم بین المللی ، علاوه بر ارائه ظرفیت ها و قابلیت های فعلی ، آینده کشور خود و چشم اندازی روشن را نیز ارائه می دهند. شرکت های نوپا در این زمینه منجر به ارائه مطالب جدید به شیوه های جدید می شوند و پتانسیل گردشگری کشور را در بلوک گردشگری ایران به عنوان اولین قسمت از غرفه جمهوری اسلامی ایران ارائه می دهند.

وی با تاکید بر اینکه نمایشگاه دبی یک فرصت طلایی برای ارائه ظرفیت همه دفاتر خدمات گردشگری ، هتل ها و به طور کلی فعالان گردشگری در کشور فراهم می کند ، افزود: تحرک و ثبات را در برنامه های خود لحاظ کنید.

وی گفت: “محور فرصت ها با ایجاد پتانسیل برای آینده بهتر ، از جمله آموزش ، اشتغال ، صنعت و سرمایه گذاری بهتر ، محور تحرک با شناسایی بخش های تلفن همراه و در نهایت محور پایداری با نشان دادن مفهوم زندگی متعادل در سیاره ، کانون نوآوری و روش ها حفاظت از اکوسیستم ها ، مدیریت منابع و طراحی محیط ها و سیستم های اقتصادی برای کاهش تغییرات آب و هوایی و ایجاد مزایای پایدار در ساختار غرفه گردشگری جمهوری اسلامی ایران گنجانده خواهد شد.

تیموری در تشریح خدمات جدید گردشگری در غرفه گفت: در فضای غرفه گردشگران با استفاده از پروژکتور 360 درجه و تصاویری که با همان نوع دوربین ها تهیه شده اند ، فضای اطراف با تصاویر پر می شود ، به عنوان مثال ، اگر شما به کاخ گلستان فکر کنید. “بازدیدکننده خود را در کاخ گلستان می بیند و برای تداعی فضای بیشتر ، از عطرهایی که می توان استنشاق کرد و با فضای آنجا یکی هستند نیز استفاده می شود.

معاون وزیر گردشگری با تشریح خدمات فناوری اطلاعات در غرفه گردشگری ایران افزود: به هر بازدیدکننده ای که وارد غرفه گردشگران می شود ، بلافاصله با یک برنامه پیام خوش آمدگویی ارسال می شود و اعلام می کند که برای کسب اطلاعات بیشتر می تواند نرم افزاری را که اتصال آن بوده است بارگذاری کند. ارسال شد. “و در صورت ورود ، وارد فضای مجازی غرفه گردشگری می شود. در واقع ، این نرم افزار بستر مناسبی است که برای معرفی بسترهای الکترونیکی فعال در زمینه گردشگری و صنایع دستی استفاده می شود.

نمایی از غرفه در نظر گرفته شده برای ایران در نمایشگاه دبی

وی ادامه داد: در بین بلوک های مختلف غرفه ایران فضایی برای اجراها ، موسیقی ، فیلم و اجراها وجود دارد که می توان از آنها برای اجرای برنامه های مختلف استان ها ، جشنواره ها و شرکت های بخش خصوصی و هتل هایی که می خواهند برنامه های خود را ارائه و ارائه دهند استفاده کرد. “خواهد بود.

به گفته وی ، اتاق بازرگانی یا B2 B نیز در حومه غرفه گردشگری ایران طراحی شده است تا فعالان این حوزه بتوانند ارتباط دو طرفه با بخش خصوصی و مشتریان خود برقرار کنند.

وی همچنین گفت: وجود 7 چشم چشمی از 16 عنصر در غرفه ایران به عنوان یک شهر فرهنگی به بازدیدکنندگان اجازه می دهد تا از آن دیدن کنند تا بتوانند بخشی از میراث فرهنگی هر استان را در قالب محتوای ویدئویی مشاهده کنند.

معاون وزیر گردشگری تاکید کرد: استانها ، مناطق آزاد و شرکت کنندگان در اکسپو 2020 باید محتوا را در 90 ثانیه تولید و آماده کنند تا هر چشم در یک چرخه تکرار و اجرا شود.

تیموری گفت: تمام برنامه های غرفه گردشگری در قالب عکس ، تصویر ، صدا و فضاهای مجازی برای بازدیدکنندگان آماده شده است و توضیحات شفاهی توسط شخص یا افرادی از هر استان برای اطلاع رسانی و توضیح بازدیدکنندگان ارائه می شود.

وی افزود: همچنین طبق برنامه ، تصمیم گرفته شد از فناوری واقعیت افزوده (AR) برای ایجاد دیواری به نام دیوار تمبر در کابین توریست استفاده شود. “این دیوار در واقع مجموعه ای از مارک هایی است که در در این نمایشگاه شرکت کرده و می خواهند اطلاعاتی در مورد فعالیتها و تلاشهای خود در اختیار بازدیدکنندگان نمایشگاه قرار دهند.

تیموری همچنین از برگزاری دو جشنواره شرکت های نوپای گردشگری و جشنواره هتل ها و خدمات گردشگری و دفاتر گردشگری ایران به عنوان دو رویداد مهم در حاشیه غرفه گردشگری ایران یاد کرد و گفت: گردشگری و امکانات تخصصی مرتبط می تواند خدمات خود را ارائه دهد. ظرفیتها و فرصتها ، با تمرکز بر پتانسیل کارآفرینی و امکان ارتباط با سایر بخشهای مشابه.

انتهای پیام

https://livemag.ir/2021/09/میراث-ایران-و-عطرهایش-در-اکسپو-دبی/feed/ 0


[ بازدید : 152 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ شنبه 20 شهريور 1400 ] [ 20:16 ] [ Artin ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]