وبگاه اخبار جامع تکنولوژی و موبایل های هوشمند جهان

به وبگاه اخبار جامع تکنولوژی و موبایل های هوشمند جهان خوش آمدید.

شانس پیدا کردن شغل را از دست ندهید!


بسیاری از کارشناسان ، فقدان مهارت یا عدم مهارت را یکی از عوامل اصلی بیکاری جوانان جویای کار و فارغ التحصیلان عنوان می کنند و معتقدند که به جای تشویق جوانان به دنبال مشاغل محبوب ، باید آنها را در مهارت هایی که نیاز دارند تربیت کنند. در آینده. بازار.. به گزارش گزارشگر یک ، …

منبع: گزارشکر یک
شانس پیدا کردن شغل را از دست ندهید!

شانس پیدا کردن شغل را از دست ندهید! https://reporter1.ir/شانس-پیدا-کردن-شغل-را-از-دست-ندهید/ Sat, 18 Sep 2021 13:41:23 0000 اقتصادی https://reporter1.ir/شانس-پیدا-کردن-شغل-را-از-دست-ندهید/

بسیاری از کارشناسان ، فقدان مهارت یا عدم مهارت را یکی از عوامل اصلی بیکاری جوانان جویای کار و فارغ التحصیلان عنوان می کنند و معتقدند که به جای تشویق جوانان به دنبال مشاغل محبوب ، باید آنها را در مهارت هایی که نیاز دارند تربیت کنند. در آینده. بازار.. به گزارش گزارشگر یک ، …

منبع: گزارشکر یک
شانس پیدا کردن شغل را از دست ندهید!

بسیاری از کارشناسان ، فقدان مهارت یا عدم مهارت را یکی از عوامل اصلی بیکاری جوانان جویای کار و فارغ التحصیلان عنوان می کنند و معتقدند که به جای تشویق جوانان به دنبال مشاغل محبوب ، باید آنها را در مهارت هایی که نیاز دارند تربیت کنند. در آینده. بازار..

به گزارش گزارشگر یک ، با توجه به اهمیت رابطه بین مهارت ها و کسب شغل ، نیاز به دریافت و بهره مندی از آموزش مهارت ها در عصر امروز ، نقش م effectiveثر و مهمی در ورود افراد جویای کار به بازار کار ایفا می کند.

آموزش فنی و حرفه ای در ارائه نیروی کار ماهر و کارآمد م effectiveثر است و هدف از چنین آموزش هایی ارتقاء دانش و مهارت های فرد برای عملکرد بهتر در کار است.

عدم سرمایه گذاری کافی در زمینه آموزش مهارتها به معنی غفلت و نابودی سرمایه انسانی است.

معاون وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی غلامحسین حسینیه موسسات آموزش فنی و حرفه ای را به عنوان ارکان اصلی سیستم آموزش فنی تعیین کرد و گفت:

احترام به مقام معظم رهبری ، با اشاره به تأکید بر لزوم توسعه م effectiveثر ملی به موازات علم ، «مأموریت سیستم آموزش رسمی ملی بر عهده همه دانشگاه ها است و سازمان آموزش فنی حرفه ای اصلی ترین نهاد محوله است. در مورد آموزش غیر آموزشی. “کارکنان دولتی ماهر در کشور ، بیشترین مسئولیت آموزش فقط مسئولیت آنهاست.

معاون وزیر کار معتقد است که موسسات آموزش فنی و حرفه ای دارای بزرگترین دارایی سازمان هستند: قدرت شایسته ، منابع انسانی توانا ، امکانات وسیع ، ماموریت ها و قابلیت های گسترده با توزیع جغرافیایی خاص. پیشنهاد.

به گفته رئیس م institutionسسه آموزش فنی حرفه ای ، جهت فعالیتهای موسسه باید به سمت دستیابی به وضعیت اولیه خود برای مشارکت در توسعه ملی باشد.

علی حیدری ، کارشناس بازار کار به گزارشگر یک گفت: “وجود نیروی کار ماهر و شایسته بر شاخص هایی مانند رشد اقتصادی ، اشتغال ، کاهش بیکاری ، کاهش فقر و توزیع عادلانه درآمد تأثیر می گذارد.”

وی افزود سیستم های آموزشی کشورهای دیگر آموزش مهارت های فردی را از سنین پایین نهادینه می کنند. چگونه دانش آموزان و نوجوانان با مهارت ها و مشاغل مختلف آشنا می شوند تا سریعتر جذب بازار کار شوند.

به گفته حیدری ، آموزش قدرت های خلاق و کارآفرین در کشورهای توسعه یافته امری حیاتی است و دولت ها برای دستیابی به اشتغال پایدار و گسترش فعالیت کارآفرینی ، روی استعدادها و نخبگان ماهر سرمایه گذاری می کنند.

این کارشناس بازار کار بر لزوم همکاری صنعت و دانشگاه تأکید کرد و گفت: “با توجه به وضعیت امروز بازار کار ، لازم است جوانان را به حوزه محبوب ، حوزه فناوری آینده یا حوزه مورد نیاز جامعه سوق ندهیم.” مهارتها و آموزشهای حرفه ای و مهارتهای قبل از ورود به بازار کار ، قبل و حین تحصیل.

او معتقد است که کمبود مهارت ها فارغ التحصیلان و کارجویان را از اشتغال محروم می کند ، به ویژه فرصت برای دستیابی به شغل پایدار.

به گزارش گزارشگر یک ، کمبود مهارت امروز یکی از عوامل اصلی بیکاری است و ایجاد اخلاق و مهارت های کاری مستلزم تقویت فرهنگ خانواده و بهره مندی از آموزش های عملی در کنار دوره های تئوری و کلاسیک است.

کارشناسان تأکید می کنند که برای به دست آوردن فرصت های شغلی مناسب ، لازم است مهارت ها و دانش فنی لازم را کسب کرده و سپس کارآفرینان ماهر با سرمایه انسانی حرفه ای و کارآمد در جامعه توسعه دهند.

انتهای پیام

منبع: گزارشکر یک
شانس پیدا کردن شغل را از دست ندهید!


[ بازدید : 148 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ يکشنبه 28 شهريور 1400 ] [ 18:58 ] [ Artin ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]