وبگاه اخبار جامع تکنولوژی و موبایل های هوشمند جهان

به وبگاه اخبار جامع تکنولوژی و موبایل های هوشمند جهان خوش آمدید.

تنها در خانه – مجله زنده خبری


تأخیر در تحصیل قابل جبران است ، اما تنهایی ، کمبود نشاط ، افسردگی ، کمرویی و در نهایت افسردگی به سختی قابل جبران است و بر شخصیت کودک تأثیر می گذارد. به گزارش مجله زنده خبری این روزنامه ایران وی نوشت: “این روزها ، با استفاده گسترده از تاج ، شیوه زندگی افراد در …

تنها در خانه – مجله زنده خبری https://livemag.ir/2021/09/تنها-در-خانه-مجله-زنده-خبری/ https://livemag.ir/2021/09/تنها-در-خانه-مجله-زنده-خبری/#respond مجله زنده خبری Wed, 08 Sep 2021 12:11:56 0000 عمومی https://livemag.ir/2021/09/تنها-در-خانه-مجله-زنده-خبری/ تأخیر در تحصیل قابل جبران است ، اما تنهایی ، کمبود نشاط ، افسردگی ، کمرویی و در نهایت افسردگی به سختی قابل جبران است و بر شخصیت کودک تأثیر می گذارد. به گزارش مجله زنده خبری این روزنامه ایران وی نوشت: “این روزها ، با استفاده گسترده از تاج ، شیوه زندگی افراد در …

تأخیر در تحصیل قابل جبران است ، اما تنهایی ، کمبود نشاط ، افسردگی ، کمرویی و در نهایت افسردگی به سختی قابل جبران است و بر شخصیت کودک تأثیر می گذارد.

به گزارش مجله زنده خبری این روزنامه ایران وی نوشت: “این روزها ، با استفاده گسترده از تاج ، شیوه زندگی افراد در هر سنی تغییر کرده است.” اکنون دیگر مجالس و تجمعات از زندگی حذف شده است. در میان آنها ، یکی از آسیب پذیرترین گروه هایی که با بیماری عروق ویروس کرونا قلب روبرو هستند ، کودکان ، به ویژه دانش آموزان دبستانی هستند. شخصیت اجتماعی هر فرد از دوران کودکی شکل می گیرد. قبلاً ، در مهد کودک ها و مدارس ابتدایی ، کودکان مفهوم ارتباط با همسالان را تجربه می کردند. گزینه ای که امروزه کاملاً از زندگی آنها حذف شده است و می تواند تأثیرات منفی زیادی بر روحیه و شخصیت کودکان در طول سالها بگذارد.

تعامل کودکان در تاج

افسر افشار نادری ، جامعه شناس و مدرس دانشگاه اشاره می کند که شخصیت اصلی کودک در خانواده ، همسالان و مدرسه شکل می گیرد و مبنای اجتماعی شدن کودکان می شود. و خانواده اش دیگر بچه ها را نمی بینند و با آنها آشنا نمی شوند و محیط زندگی آنها را نمی بینند. بنابراین ، او نمی تواند تصور کند که دیگران هستند که متفاوت از او فکر می کنند یا رفتار می کنند ، و به همین دلیل او به طور کلی هیچ چیز دیگری را تجربه نمی کند. مخصوصاً دانش آموزان کلاس اولی که مدرسه و همکلاسی های خود را از طریق آموزش مجازی می شناسند و محیط مدرسه را به خوبی درک نمی کنند و نمی توانند به درستی با معلمان ، همکلاسی ها و مدرسه ارتباط برقرار کنند. از سوی دیگر ، شخصیت ثانویه در جامعه و سپس شخصیت اولیه شکل می گیرد و وقتی شخصیت اولیه به درستی شکل نگرفت ، بر شخصیت ثانویه نیز تأثیر می گذارد.

وی گفت: “شیوع ویروس کرونا تأثیر عمیقی بر سبک زندگی گذاشته است و چالش های زیادی را برای والدین در سراسر جهان ایجاد کرده است که آنها قبلاً تجربه نکرده اند.” از این رو اعتراض والدین و انتقاد از رفتار کودکان مطرح می شود. از سوی دیگر ، والدین به دلیل نگرانی از بیماری خود و خانواده خود ، که ممکن است کمی بیش از حد باشد ، محدودیت های بیشتری را برای فرزندان و سایر اعضای خانواده اعمال می کنند. این امر پرخاشگری را در کودکان تشدید می کند که شامل تعدادی رفتار مخرب مانند نافرمانی و امتناع از درخواست بزرگسالان می شود و اگر والدین بر رعایت خواسته های خود اصرار ورزند ، درگیری بوجود می آید که منجر به حساسیت والدین نسبت به دنیای خارج کودکان می شود. و نیازهای آنها کاهش می یابد و این منجر به احساس ناامنی ، بی توجهی و طرد شدن در کودکان می شود ، بر درک آنها از خود و دیگران تأثیر می گذارد و آنها را از ایجاد روابط موثر با دیگران باز می دارد. باید در نظر داشت که آموزش مهارت های زندگی کودکان در هر جامعه ای در اولویت قرار دارد و این امر تنها از طریق ارتباط مناسب با سایر کودکان و سایر محیط های اجتماعی امکان پذیر است. کودکان باید طرز تفکر و گفتار صحیح را بیاموزند و رفتار مناسب را در جوامع خانوادگی خاص و سایر شرایط اجتماعی انجام دهند تا از مشکلات یادگیری و تعاملات اجتماعی رنج نبرند.

افزایش صدمات در هر کودک

سم بربر ، فعال کودکان و مدیر انجمن حقوق کودک نیز توضیح می دهد که قبل از تاج ، نگرانی های زیادی در مورد تنهایی کودکان و آسیب های ناشی از آن وجود داشت: در گذشته نگرانی ها درباره کودکان مجرد بیشتر آشکار شده بود. به گفته شد که وابستگی زیاد به والدین ، ​​که در نتیجه توجه بیش از حد به کودک و فشار برای به دست آوردن نمرات بالا برای کودک و غیره ایجاد شده است ، باعث می شود که کودکان در صورت بدبختی های سطحی شکننده شوند. فقدان یا عدم وجود مهارت های اجتماعی و محدودیت ارتباطات تا ساعات مدرسه مشکلاتی بود که کودکان را تهدید می کرد. اکنون که حدود یک سال و نیم از تعطیلی کلاس ها می گذرد ، آسیب فقط یک کودک و تنهایی کودکان به طور فزاینده ای آشکار می شود. بخش قابل توجهی از یادگیری مستقیم و غیر مستقیم کودکان در حال حاضر از طریق تعامل با دوستان و همکلاسی ها بدست می آید ، که در شرایط کنونی کودکان از آن محروم هستند. وقوع آسیب های اجتماعی و روانی ناشی از فضای مجازی در بسیاری از کودکان مشهود است. پیش از این ، خانواده ها نگران استفاده کودکان از تلفن همراه و دسترسی نامحدود به اینترنت بودند که عمدتاً مربوط به کودکان بزرگتر بود ، اما متأسفانه در شرایط کنونی یک کودک شش ساله تلفن و رایانه لوحی خود را برای استفاده از درس های مجازی دارد.

به گفته وی ، دانش آموز کلاس اول می تواند با دسترسی به سوئیچ فیلتر همه چیز را ببیند. او به جای بازی با همسالان خود ، ساعت ها به بازی آنلاین و آفلاین می پردازد. این بازی ها در عین افزایش خلاقیت و هوش ، امروزه برای کودک مجرد اعتیادآور و مخرب است. محتوای برخی از این بازی ها می تواند برای کودکان مضر باشد و به دلیل خشونت ، هیجان بیش از حد ، نمایش تصاویر و شخصیت های نامناسب ، تأثیرات بد روانی ، روانی و تربیتی بر آنها بگذارد. بیماری های مختلفی مانند گردن درد و آسیب چشم کودک را تهدید می کند. عدم کنترل و استفاده مناسب ، امکانات مفید و مثبت اینترنت را برای بسیاری از کودکان به خطرات جبران ناپذیری تبدیل کرده است. اکنون که کودک جاذبه های اینترنت را تجربه کرده است ، خانواده در Pasacrona به راحتی نمی توانند این دسته را از زندگی کودک حذف کنند و باید بدانند که او و کودک باید با برنامه ریزی ، برنامه ریزی و آموزش نحوه استفاده از این مزیت استفاده کنند. برای سازگاری با شرایط فعلی استفاده می شود. و بیشتر از قبل وقت خود را با فرزند خود بگذرانید و بازی را با تلفن همراه جایگزین کنید و کودک را با برنامه های شاد و سرگرم کننده مانند پخش غذای جدید سرگرم کنید. کودک در خانه می ماند بدون دوستان ، گاهی اوقات روزها و ساعت ها ، و خانواده با وجود این مشکل ، تنها با سرکوب آن سعی می کنند کودک را از دنیای مجازی خارج کنند.

این فعال کودک در ادامه می گوید: خانواده باید بدانند که تفکر انتقادی یک مهارت است نه یک جمله و باید به کودک آموزش داد. والدین با مهارت حل مسئله باید جایگزین مناسبی برای راه حل های قدیمی خود پیدا کنند ، که همیشه مشغول ظلم و ستم به کودک هستند. سواد رسانه ای خود را ارتقا دهید و کودک را در این زمینه همراهی کنید.

وخامت شخصیت سالم کودکان در زمان تاجگذاری

رضا ولدانی ، روانشناس در پاسخ به این س ifال که آیا تا به حال از بیکاری و بی حوصلگی رنج برده است یا خیر ، گفت: در نظر بگیرید که چند آخر هفته سر کار نروید. همه چیز در خانه مرتب شده است و کاری برای انجام دادن وجود ندارد. چه احساسی خواهید داشت؟ آیا این است؟ بیکاری و برنامه ریزی نمی تواند احساسات ناخوشایند زیادی را به افراد منتقل کند. تا آنجا که منجر به افسردگی و اختلالات شخصیت می شود. کودکان ما در دوران کودکی بسیار پرانرژی و فعال هستند ، اصل کار روزانه آنها بازی با همسالان است. این شرح کودکان عادی است. غیبت کودک در بازی روزانه شاید دقیقاً مشابه بیکاری و برنامه ریزی نشده در بزرگسالان باشد. این مقایسه به ما کمک می کند تا فرزندانمان را بهتر بشناسیم. بازی و سرگرمی برای آنها یک موضوع بسیار مهم است و یک ضرورت است که باید توسط والدین ، ​​معلمان ، مربیان و کارکنان در نظر گرفته شود.

به گفته این روانشناس ، در عصر الکترونیک ، او دوست و همبازی بسیاری از کودکان است و همچنین مشتاق بسیاری از تلفن های هوشمند دیگر یا بازی های رایانه ای است. تماس بیش از حد کودکان با این وسایل و همچنین قطع ارتباط کودکان با همسالان به دلیل شیوع بیماری عروق ویروس کرونا قلب ، تأثیر بسزایی در شکل گیری شخصیت سالم در فرزندان ما خواهد داشت. البته این گروه سنی نیز دچار آسیب دیدگی شدند. عدم تحرک و عدم سرزندگی کودک باعث آسیب جسمی ، روحی و روانی به کودکان می شود. تا آنجا که می توان قبل از آموزه های معمول و کلاسیک در نظر گرفت. تأخیر در تحصیل قابل جبران است ، اما تنهایی ، کمبود نشاط ، افسردگی ، کمرویی و در نهایت افسردگی به سختی قابل جبران است و بر شخصیت کودک تأثیر می گذارد. همانطور که گفته شد ، بازی البته نه به تنهایی و در بازی های رایانه ای ، بلکه بازی با بچه های هم سن و سال برای کودکان در سنین اولیه و پیش دبستانی ضروری است و درست مانند کارهای روزمره برای بزرگسالان. بنابراین ، همانطور که در روزهای بیماری عروق ویروس کرونا قلب راه حلی برای فعالیت های روزانه خود نمی یابیم و قسمت داخلی و خارجی آن را نمی بندیم ، به دلیل نیاز به شخصیت و آموزش برای فعالیت های کودکان و همچنین سلامتی ، باید به دنبال راه حل های عملی باشیم. و پروتکل های فاصله. بیماری باید کنترل شود و فرزندان ما علاوه بر استفاده از آموزش معمول ، می توانند شادی و شادی بیشتری را در ارتباط با همسالان و بازی های کودکان تجربه کنند.

“فراموش نکنیم که آموزش های زیادی در این سن از طریق بازی های مفید انجام می شود و اگر به این موضوع توجه کنیم ، بسیاری از روش های فرزندپروری تغییرات مثبتی را تجربه خواهند کرد.”

انتهای پیام

https://livemag.ir/2021/09/تنها-در-خانه-مجله-زنده-خبری/feed/ 0


[ بازدید : 151 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ شنبه 20 شهريور 1400 ] [ 5:05 ] [ Artin ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]