وبگاه اخبار جامع تکنولوژی و موبایل های هوشمند جهان

به وبگاه اخبار جامع تکنولوژی و موبایل های هوشمند جهان خوش آمدید.

افزایش ۳۷ درصدی مزارع کشت خشخاش در افغانستان


رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا با اشاره به افزایش تعداد مزارع خشخاش در افغانستان گفت: کشت خشخاش در سال 2020 در حال انجام است و 37 درصد کشت خشخاش در کشور نسبت به سال گذشته افزایش یافته است. به گزارش گزارشگر یک ، سردار مجید کریمی ضمن ابراز خرسندی از این فرصت در …

منبع: گزارشکر یک
افزایش ۳۷ درصدی مزارع کشت خشخاش در افغانستان

افزایش ۳۷ درصدی مزارع کشت خشخاش در افغانستان https://reporter1.ir/افزایش-۳۷-درصدی-مزارع-کشت-خشخاش-در-افغا/ Tue, 14 Sep 2021 12:58:33 0000 حوادث و رویداد https://reporter1.ir/افزایش-۳۷-درصدی-مزارع-کشت-خشخاش-در-افغا/

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا با اشاره به افزایش تعداد مزارع خشخاش در افغانستان گفت: کشت خشخاش در سال 2020 در حال انجام است و 37 درصد کشت خشخاش در کشور نسبت به سال گذشته افزایش یافته است. به گزارش گزارشگر یک ، سردار مجید کریمی ضمن ابراز خرسندی از این فرصت در …

منبع: گزارشکر یک
افزایش ۳۷ درصدی مزارع کشت خشخاش در افغانستان

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا با اشاره به افزایش تعداد مزارع خشخاش در افغانستان گفت: کشت خشخاش در سال 2020 در حال انجام است و 37 درصد کشت خشخاش در کشور نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

به گزارش گزارشگر یک ، سردار مجید کریمی ضمن ابراز خرسندی از این فرصت در دیدار تعاملی با رئیس و نمایندگان کمیته اجتماعی مجلس ، اقدامات و دستاوردهای دستگاه های انتظامی در زمینه مبارزه با مواد مخدر را تشریح کرد و گفت: رفع مشکلات و شکاف ها در مبارزه با قاچاق و حمل و نقل مواد مخدر.

وی خاطرنشان کرد که تولید مواد مخدر افغانستان زیاد است. نوزده سال از استقرار نیروهای غربی در افغانستان به بهانه پایان قاچاق مواد مخدر می گذرد. با آنها نبود برعکس ، کشف بیش از 20 تن مت آمفتامین (شیشه) برنزه شده از افغانستان به خاک جمهوری اسلامی ایران در سال 1399 نشان می دهد که تولید مواد مخدر صنعتی و سنتی این کشور چندین برابر شده است.

“این موضوع همیشه در دستور کار پلیس مواد مخدر بوده است ، زیرا یکی از خواسته های مقام معظم رهبری ضربه زدن به پایگاه مالی قاچاق مواد مخدر و شبکه های حمل و نقل عمومی است. سال گذشته ، پلیس خسارات هنگفتی به پایگاه اقتصادی و مالی قاتل وارد کرد که در صنعت بی سابقه است.

سردار کریمی در بخشی دیگر از سخنان خود به تمرکز اقدامات مبارزه با مواد مخدر توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا در مرز شرقی کشور اشاره کرد و گفت: مرزهای شرقی و جنوب شرقی نشان دهنده موفقیت نیروی انتظامی در منطقه است.

کمیسر آژانس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا همچنین به مشکلات و شکاف هایی در زمینه محو مواد مخدر کره اشاره کرد که در آن اقدامات متقابل عمومی اعلان شده توسط بالاترین رهبر به طور دقیق و کامل اجرا نمی شود. جنایتکاران ، ناهماهنگی بین جنایت و مجازات و وجود خلأهای قانونی در مبارزه با قاچاق مواد مخدر از جمله وظایفی است که با هم افزایی و نظرات مثبت اعضای کمیته اجتماعی پارلمان و تسریع در این روند امیدوار می شود. قوانین جدید مبارزه با مواد مخدر

سردار کریمی همچنین به ضرورت توانمندسازی معتادان متجاهر پس از ترک آنها اشاره کرد و افزود: معتادان را تقویت کنید.

بالی اسکندری ، رئیس شورای اجتماعی شورای اسلامی ، از این فرصت قدردانی کرد و در مورد نقش و موقعیت پلیس مبارزه با مواد مخدر در مبارزه بی امان با قاچاقچیان مواد مخدر صحبت کرد و افزود: امیدواریم موانع موجود تا حد امکان از طریق هم افزایی برطرف شود.

وی افزود: “به دلیل نیاز به بستن مرز برای جلوگیری از ورود مواد مخدر ، ما جلسه ای را برگزار کردیم و این موضوع را در مجلس شورای ملی مطرح کردیم و در نظر داریم در چند سال آینده مرزها را ببندیم.” برای استفاده از اختیارات خود اقدامات انضباطی انجام دهید.

وی همچنین بر لزوم ایفای نقش سایر سازمان ها و نهادهای مسئول در مبارزه با مواد مخدر تأکید کرد و گفت: “مسئله مواد مخدر همیشه یکی از آسیب های عمده اجتماعی در جلسات کمیته اجتماعی کنگره بوده است و ما مشتاقانه منتظر همکاری های بیشتر هستیم. . ” و اگر نقاط قوت و ضعف سایر دستگاه ها را با هم در نظر بگیریم ، تمایل مطلوب تری برای کنترل این آسیب های اجتماعی خواهیم داشت.

اسکندری در خاتمه با اشاره به اینکه رفع شکاف حقوقی در بحث دستگیری و آزادی متهمان مواد مخدر اولویت دارد ، افزود: کمیته اجتماعی پارلمان قوانین را بررسی و به روز می کند ، شکاف های حقوقی را برطرف می کند ، مبارزه با داروهای خط اعتباری را اعلام می کند و جلسات منظمی را با حضور سایر نهادها و نهادهای مربوطه برگزار می کند.

انتهای پیام

منبع: گزارشکر یک
افزایش ۳۷ درصدی مزارع کشت خشخاش در افغانستان


[ بازدید : 143 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ چهارشنبه 24 شهريور 1400 ] [ 6:04 ] [ Artin ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]